وبلاگ سکوت دل برای همیشه تعطیل گردید . تولدت مبارك


آبان 85 بود که تصمیم گرفتم وبلاگ نویسی را شروع کنم من و وبلاگم  مسیر پر فراز و نشیبی را در این چند سال پشت سر گذاشتیم ، خاطرات فراوانی از این وبلاگ دارم که حالا جزئی از زندگی ام شده است . مهمتر از همه حالا دوستانی دارم که به دوستیشون افتخار میکنم . همراه های همیشگی که حتی گاهی بیشتر از من به وبلاگم سر میزنند و من از همه متشکرم .

اوایل کار مسیر خاصی رو دنبال نمیکردم و به موضوعات مختلفی می پرداختم ولی با انتخابات سال 88 وبلاگ مسیر اصلی خودش رو پیدا کرد . احساس کردم اینجا میتونه محلی باشه برای تبادل افکار ، آرا و اندیشه ها ، بماند که خیلی سعی در سوء استفاده از فضای اینجا برای تبلیغ و نمایش افکاری ضد دین  رو داشتن که البته موفق نشدند .

لاکن سعی در این بود در فضای آن روز ایران که به واسطه سم پاشی و فرصت طلبی برخی سودجویان و البته بعضی از هموطنان نا آگاه تاریک و مه آلود جلوه داده میشد ، اینجا جایی باشه برای روشنگری البته در حد بضاعت .

بسیارخوشحال شدم زمانی که اسمم در لیست ترور دشمنان قرار گرفت. بیشتر به حقانیت راهی که میروم پی بردم  .هر چند نه خودم در این حد دونستم و نه آنها را مال ترور کردن امثال بنده.

و خوشحالم که تونستم در این وبلاگ تا حدودی  اهداف و  آرمان های جامعه را توضیح دهم شاید تاثیرگذاری چندانی نداشت اما به نوبه خودش برای من راضی کننده بوده است.

http://payam197.persiangig.com/image/%D8%B3%D9%83%D9%88%D8%AA%20%D8%AF%D9%84.gif

این شد که کم کم قالب و آهنگ وبلاگ ثابت ماند . نوایی که به شهادت خیلی از شما دلنشین و تکان دهنده بود . ( نوایی که برای من همیشه تازه و تامل برانگیزه ) شاید نوای این وبلاگ که به خون شهدا گره خورده است بیشترین تاثیر گذاری را داشته . من خودم و بلاگم را مدیون خون شهدا میدونم .

الان که دارم این مطالب را مینویسیم خاطرات بسیار زیادی در ذهنم زنده شدن گاهی خوب و گاهی بد ، اما دوست داشتنی و به یاد ماندنی .

دوستان و همراهان مختلفی در این راه با من بودند و کمک شایانی داشتند که بعلت ازدیاد اسامی و جا گذاشتن اسمی عذرخواهی میکنم و دست یکایکشون رو میفشارم و از همشون قدردانی میکنم .

وبلاگم دوسال پی درپی مسابقه وبلاگ نویسی در استان گلستان  رتبه اول را بدست اورده است. آماربازديد وبلاگم از آمار بازدیدی که تو وبلاگ میبینید خیلی بیشتره  چون فکر میکنم بعد از دو سال راه اندازی این آمار و قرار دادم .

بعلت فعالیت در انجمن و سایتهای دیگر و مشغله کاری دیگر نمیتوانم وبلاگ نویسی داشته باشم و از طرف دیگربازدیدهای مکرر شما دوستان گل ( به وبلاگ ) منو واداشت که  فکر راه اندازی سایت تو ذهنم زنده بشود و از این تاریخ دیگر در وبلاگ نمینویسم و گاهکاهی دلنوشته خود را در سایت میذارم.

اما ! همراهان عزیزتر از جان ، برادران و خواهران عزیز و دوست داشتنی که تا حالا منو با نظرای قشنگتون حمایت کردین یا نکردین . همه تون تو قلب من و وبلاگم جا دارید . و چه اینجا چه تو سایتم چه هر جای دیگه هر وقت به یاد من و اینجا افتادید ، دعا رو در حق من فراموش نکنید . به اميد ظهور........صلوات

دلنوشته هارا در سایتم میگذارم http://www.payam313.com

تبریک نوشت : درآخرین کار مفید خود در وبلاگ سکوت انجام یک پروژه سخت و چند ماهه که این اواخر شبیه فیلم هندی شده بودرساندن دو جوان وبلاگ نویس با تقوا و خوب به نامهای آقای محمد حسین صادقی صاحب وبلاگ پرسه در ناسوت دل و خانم زینب هنرمند صاحب وبلاگ مطهرون به هم بود . امیدوارم هر دو زندگی عالی و خوشبختی داشته باشند.


 آمار بازديد از كشورهاي مختلف از وبلاگ سكوت دل در ادامه مطلب

ادامه نوشته

چرا باید بگوییم امام خامنه ای

  • غربی هابا سه کلیدواژه‌ی آزادی، دموکراسی، و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می‌کردند. شرقی‌ها با دو کلیدواژه‌ی مبارزه‌ی پرولتاریا با امپریالیسم و برابری.
  • امام پنج کلیدواژه‌ی قرآنی را در مقابل آن پنج کلیدواژه قرار دادند

امام خمینی از دنیا رفتند. آقای هاشمی رفسنجانی آمدند پنج روز بعد از رحلت امام خمینی در دومین خطبه‌ی اولین نمازجمعه‌ی بعد از رحلت امام، راجع به ولایت فقیه دو جمله گفتند. یک : « ما نمی‌خواهیم بعد از رحلت امام خمینی به جانشین ایشان "امام" بگوییم».

این همه دعوا داشتیم با شرق و غرب؛ امام حاضر شد شهید بهشتی را قربانی کند برای این کلمه؛ قانون اساسی پنج بار روی امامت ولی فقیه تأکید کرده، امام این را از سال 48 مطرح کرده، شما می‌گویی نمی‌خواهیم؟ به اسم اعزاز امام خمینی گفتند به جانشین‌اش نمی‌گوییم امام! انگار یکی به شما بگوید من چون خیلی شما را دوست دارم، افکار شما را می‌خواهم با شما دفن کنم! جمله‌ی دوم‌شان این بود : «خبرگان مرجع تعیین نکرده است». یعنی جانشین امام خمینی نه مرجع است و نه امام.

وقتی ایشان جای «امام» گذاشت «رهبر»، «امّت» شد «ملّت». یعنی عملاً سیستم ملت-رهبر انگلیسی‌ها را پذیرفتیم و سیستم امت-امامت امام خمینی را کنار گذاشتیم.

 وقتی «امّت» شد «ملّت»، عناصر امّت یعنی «خواهران و برادران قرآنی» -که وظایفی مثل امر به معروف و نهی از منکر نسبت به هم دارند-،تبدیل شدند به عناصر ملت یعنی «شهروند» و « هموطن»

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/4245/C/ememreza-khamenei-013.jpg

در عرصه‌ی بین‌الملل هم دو کلیدواژه‌ی قرآنی «مستکبرین» و «مستضعفین» را ایشان اصلاح کردند و گفتند «مستکبرین» فحش و توهین‌آمیز است! به جایش بگوییم «قدرت‌های جهانی»! خب وقتی گفتی «مستکبرین» باید با آن‌ها «مبارزه» کنی، اما وقتی گفتی «قدرت‌های جهانی» باید با آن‌ها «تعامل» کنی. «مستضعفین» را هم کردند «قشر آسیب‌پذیر»؛ یعنی آدم‌های بی‌عرضه‌ای که خودشان پذیرای آسیب‌اند

شما هر لغتی که به ...... بکنید، این قدر جگر دشمنان نمی‌سوزد که بگویید «امام خامنه‌ای».

آیت‌الله سید محمدباقر حکیم پا می‌شود می‌رود نجف. از آن‌جا نامه می‌نویسد به «حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای». یک هفته بعد شهیدش می‌کنند. آن مرد بزرگ می‌فهمد که باید از آن‌جا پیغام دهد «امام خامنه‌ای». سید حسن نصرالله می‌فهمد در سخت‌ترین شرایطی که دارد، باید بگوید امام خامنه‌ای! ما اینجا نشسته‌ایم و نمی‌گوییم!

به امید ظهور............صلوت

دل نوشت : هیچکس مثل امام خامنه ای در جهان طرفدار ندارد و استقبال به این عظمت ندارد به رهبرم افتخار میکنم .  ایشان از همه نظر شایسته و بهترین شخصیت برای رهبری هستند.

تکمیلی این بحث بسیار زیبا در ادامه مطلب

ادامه نوشته

سردار سرلشكر پاسدار شهيد غلامحسين افشردي (حسن باقري)

حریمت قبله ی جانم/                         بود حب تو ایمانم

تو را هر لحظه می خوانم/                رضا جانم، رضا جانم

منم مست ولای تو/                           گدایم من گدای تو

نهادم سر به پای تو/                       رضا جانم، رضا جانم

ميلادپر بركت  ولينعمتمان حجت هشتم امام رضا (ع) بر سفرنشينان كرامتش مباركباد

... .................. ...

اين پست را به نام شهيدي مينويسم كه خيلي از ما اسم اصلي اش را نميدانيم و نميدانيم چه مقام و سمت بزرگي در جنگ را داشته است و شايد ندانيم چه زحمتهاي فراواني براي جنگ و منظم كردن سپاه كشيده است و به نظرم شايد هيچ وقت هم نميتوانيم به عظمت و زحمتهايش پي ببريم .

اسم اصلي اش غلامحسين افشردي بود اما بعلت مسئوليت اطلاعات نام حسن باقري را برايش انتخاب كردند . که مشهورتر از اسم اصلی اش میباشد.

در عملياتهاي مهم سالهاي اول جنگ نقش فرماندهي و عملياتي را برعهده داشتند و برخي تشريح منطقه عملياتي توسط ايشان براي همه فرماندهان جنگ در تلويزيون به نمايش گذاشته ميشود.و هنوز هم از استعدادش حرفهای فراوانی عنوان میگردد.

ثمره ازدواج او  دختري بود كه به عشق مولايمان اسم مادرش نرگس رابراي دخترش برگزيد

 خاطره اي كه جديدا يكي از فرمانده هاي سابق جنگ كه در نشست با يكي از فرمانده هان عراقي برملا گرديد به این شرح بوده است:  فرمانده عراقي داشتند خاطرات جنگ خودشان را بيان ميكردند و ميگفتند كه بنده در فلان جا اينكار را كردم و در چنين عملياتي اين نقش را داشتم و براي فرمانده هاي ايرانی  كل كل ميكردند و در همين هنگام فرمانده ايراني به ايشان ميگويد حسن باقري را ميشناسي و ايشان شروع به تعريف از اين حسن باقري ميكند و ميگويد خيلي شانس اورديم او را زود به شهادت رسانيدم .

در همين لحظه فرمانده ايراني ميگويد درتاريخ فلان در چنين منطقه اي يادت است امده بودي؟ فرمانده عراقي با تعجب ميگويد بله يادم است. شما از كجا ميدانيد ؟ فرمانده ايراني ميگويد من مسئوليت اون منقطه را داشتم هنگام ورود شما حسن باقري با من تماس گرفت و گفت مراقب باشم شما امده ايد و نبايد كاري كنم به شما اسيب برسد چون اين يكي از فرمانده هاي بي عرضه عراقي است كه زنده اش بيشتر به درد ماميخورد . با گفتن اين حرف فرمانده عراقي تا آخر ساكت ماند.

به نظر بنده  لقب مظلوم ترين شهيد جنگ برازنده اين سرلشكر بزرگ است كه متاسفانه  به ابعاد زندگي و شخصيتشان هنوز به صورت شایسته بیان نشده است.

زندگي نامه اين شهيد بزرگ در ادامه مطلب

ادامه نوشته

ختم قران به مناسبت دهه کرامت

 

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهااالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد. این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مهر و وفایی که خوهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.

امید که از هدایت‌های حضرت معصومه (علیهااالسلام) و حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام)  بهره کامل ببریم تا به شفاعت آنها نائل آئیم.

  زمان ختم قران : ازاول تا آخر دهه کرامت می باشد

  در صورت تمایل در قسمت نظرات ثبت نام کنید

انتخاب تعداد جز ها ازاد است هر چه در توان خود میدانید / میتوانید ثبت کنید

  جزء های انتخاب شده درهر جدول ( پایین وبلاگ)  نوشته شده

 قبل از انتخاب  جزءمورد نظردقت کنید


 

دعا برای سلامتی و ظهور اقا امام زمان (عج)فراموش نشود

جزء 1

ننه و بچه ننه

جزء 2

فدایی ولایت

جزء 3

محجوبه

جزء 4

حانیه

جزء 5

سکوت خیبری

جزء 6

سکوت خیبری

جزء 7

امیر محمد

جزء 8

الف م

جزء 9

حا جی محمدعلی

جزء 10

پرستوی عاشق

جزء 11

پرستوی عاشق

جزء 12

سید پیام

جزء 13

سید پیام

جزء 14

y-فدایی ولایت

جزء 15

تسنیم

جزء 16

تسنیم

جزء 17

farzande.salehin

جزء 18

فیروزه

جزء 19

زینب

جزء 20

هُدهُد

جزء 21

آیسو

جزء 22

نسيم  

جزء 23

آیسو

جزء 24

farzande.salehin

جزء 25

farzande.salehin

جزء 26

فاطمه

جزء 27

عشق به خدا

جزء 28

مهدی محلاتی

جزء 29

اوج انسانيت

جزء 30

بی تا

خدایا توفیق عبادت و بندگی و دوری از گناه به ما عنایت بفــــرماااااااااااا 

 خدايا به داده و نداده و گرفته ات شکر

  که داده ات نعمت است نداده ات حکمت وگرفته ات امتحان

 التماس دعااااااااااااااااااااااااا      صلواتبانوی کرامت در ادامه مطلب

به ياد همه شهدا و ايثارگران جبهه حق عليه باطل


   نديدم آينه‌اي چون لباس‌خاكي‌ها/                        همان قبيله كه بودند غرقِ ‌پاكي‌ها

 به عشق زنده شدن، «عند ربِّهم» بودن/        شده ست حاصل آن‌ها ز سينه چاكي‌ها

 دليل غربتشان، اهلِ خاك بودنِ ماست/               نه بي ‌مزار‌ شدن‌ها، نه بي پلاكي‌ها

  به آسمان كه رسيدند رو به ما گفتند:/               زمين چقدر حقير است، آي خاكي‌ها

ياران عاشقانه رفتند اما هنوز لاله هاي  سرخ  دشت هاي اين خاك به يمن آنان به پا ايستاده اند


zt0xrr0a4pmp4izbudn.jpg

شهــــ ـادت نردبان آسمان بود شهادت آسمــــ ـان را نردبان بود چرا برداشتند این نردبان را؟ چرا بستند راه آسمان را؟ مرا پایی به دست نردبــــ ــان بود مرا دستی به بام آســ ــمان بود تو بالا رفته ای من در زمینـــ ــم برادر، روسیاهم، شـــ ــرمگینم


 پ ن : حدود یک سال و نیم است که در فضای سایبری، با خانم فاطمه سادات موسوی آشنا شده ام و ایشان را در ذهن حود بعنوان یک مادر و مدیر خوب میدانستم اما اصلا فکرش را نمیکردم که از جانبازان دفاع مقدس باشند اما بطور اتفاقی متوجه این موضوع و نکات جالبی از ایشان شدم .

خوشبختانه همکاری با ایشان همچنان ادامه دارد به بهانه دفاع مقدس ازایشان مينویسم  . ادامه مطلب

ادامه نوشته

   انقلاب از نگاه عشق

 

1.امار کل شهید 219000نفر

2.درگیری بااشرار و منافقین 20000 نفرشهیدتقدیم کرده ایم

 توسط منافقین13000نفر شهیدتقدیم کرده ایم

3.در درگیریهای دفاع مقدس بصورت مستقیم

 172000نفرشهیدتقدیم کرده ایم

4.در بمباران دشمن16000شهیدتقدیم کرده ایم

5.جمع شهداجنگ تحمیلی 188000 نفرشهیدتقدیم کرده ایم

6درسال 65بیشترین شهید41000 نفرشهیدتقدیم کرده ایم

7.سن72درصدازشهدایعنی155000هزارشهید

بین16تا25سال بوده است

8.در20ساله ها۳0000 نفرشهیدتقدیم کرده ایم

9.درجنگ تحمیلی بطور میانگین ازهر230نفرازجمعیت کشور

 یک نفرشهیدتقدیم کرده ایم

در استان اصفهان ازهر144نفریک نفر

دراستان قم ازهر148نفر یک نفر

دراستان سمنان ازهر155نفر یک نفرشهیدتقدیم کرده ایم

10.درمیان اقشار مختلف مردم جامعه روحانیت

بیش از 10برابرمیانگین کل اقشارجامعه

وبیش از 5برابرمیانگین جامعه شهیدتقدیم کرده اند

11.حدود6400نفر ازشهدا زن بوده اند

12.حدود56000 نفر ازشهدا متاهل وبقیه مجرد بوده اند

13.قشرمستضعف97درصد شهدا مرفعین متدین 3درصد

شهیدتقدیم کرده ایم ومرفین بی درد1شهید هم نداده است

14.از تحقیق بروی وصیت نامه شهدا انگیزه انها

ادامه راه شهادت و امام حسین (ع)

وپیروی از امام ودفاع ازاسلام بوده است

15.امار جانبازان زیر25درصد219500نفر

 جانبازان بین25تا50درصد151800نفر

از50تا70درصد19700نفر

 جانبازان70درصد6500نقر

مجموعا397500نفرجانباز تقدیم کرده ایم

16.درجنگ تحمیلی 42175نفر ازاده داشتیم

که21هزارنفر از انهاجانباز هستند

http://hezbollah.persiangig.com/image/20070103_1901683342_karbala.jpg

برای شادی روح مطهر شهدا و سلامتی جانبازعزیز صلوات

دلنوشت : دلم براي اولين سفري كه به راهيان نور رفتم لك زده واقعا خيلي تاثيرگذار و دوست داشتني بود . هواي سفر به مشهد و كربلا را دارم فكر كنم هوايي شدم .

دفاع مقدس در ادامه مطلب

ادامه نوشته

مستند شهید ادواردو آنیلی (فرزند میلیاردر ایتالیایی)


یکی از این افراد با بصیرت که من به مقام این شهید اردت خاصی دارم چون در محیط بسیار نامناسب بزرگ شده و داری پول و مقام فراوانی بود اما همه اینها را فدای راه حق کرد  

شهید دکتر (مهدی) ادواردو آنیلی فرزند میلیاردر ایتالیایی


مستند شهید ادواردو آنیلی (فرزند میلیاردر ایتالیایی)

 

شهید دکتر (مهدی) ادواردو آنیلی فرزند میلیاردر ایتالیایی ، فرزند صاحب کارخانجات اتومبیل‌سازی فیات ، فراری، لانچا، آلفارومئو، ‌کارخانجات هلی‌کوپترسازی، ‌بانک‌ها، ‌بیمه‌ها، مطبوعات و رسانه‌ها و شرکت‌های بزرگ پیمانکاری و نیز مالک باشگاه فوتبال «یوونتوس» در ۶ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک به دنیا آمد. او تحصیلات مقدماتی را در ایتالیا و سپس در کالج آتلانتیک انگلستان گذراند. پس از آن در رشته ادیان و فلسفه شرق از دانشگاه پرینستون آمریکا با درجه دکترا فارغ التحصیل شد. ادواردو شرح مسلمان شدنش را چنین می گوید: در نیویورک که بودم یک روز در کتابخانه قدم می زدم و کتابها را نگاه می کردم چشمم افتاد به قرآن . کنجکاو شدم که ببینم در قرآن چه چیزی آمده است.

آن را برداشتم و شروع کردم به ورق زدن و آیاتش را به انگلیسی خواندم ، احساس کردم که این کلمات ،کلمات نورانی است ونمی تواند گفته بشر باشد. خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم, آن را امانت گرفتم و بیشتر مطالعه کردم و احساس کردم که آن را می فهمم و قبول دارم.

آنیلی مستند شهید ادواردو آنیلی (فرزند میلیاردر ایتالیایی)

اولین آشنایی وی با تشیع و انقلاب اسلامی ایران از طریق یکی از مصاحبه های دکتر محمد حسن قدیری ابیانه (رایزن مطبوعاتی سفارت ایران در ایتالیا بین سالهای ۵۸ تا ۶۱) از طریق تلویزیون ایتالیابوده است و پس از آن برای دیدار با وی به سفارت مراجعه می کند و پیوند دوستی بین آنها ایجاد می شود.


دکتر قدیری در مورد اولین ملاقاتش با ادواردو می گوید:

بعد از یک میزگرد مطبوعاتی که برگزار کردیم -به عنوان رایزن مطبوعاتی سفارت ایران-، یک روز یک‌شنبه در حالی که من در اقامت‌گاه سفارت بودم، دربان سفارت گفت که یک جوان ایتالیایی آمده و می‌خواهد شما را ببیند. من هم گفتم اگر می‌شود به او بگویید فردا برای ملاقات بیایند. ولی agnielli مستند شهید ادواردو آنیلی (فرزند میلیاردر ایتالیایی) بعد از لحظاتی دربان سفارت دوباره زنگ زد که این جوان می‌گوید خدا هر در بسته‌ای را می‌گشاید. من هم گفتم در را باز کنند و خودم هم رفتم به استقبال‌اش. جوان قد بلند لاغری بود که با یک موتور گازی کهنه آمده بود و خودش را ادواردو آنیلی معرفی کرد. من بدون این‌که انتظار جواب مثبتی از او داشته باشم، از او پرسیدم که شما با خانوادهِ آنیلی معروف نسبتی دارید و او گفت که من پسرش هستم.

ادوادو چند بار به ایران سفر کرده و زیارت حرم امام رضا(ع) مشرف گریده بود. در یکی از این سفرها در هفتم فروردین 1360در نماز جمعه به امامت جمعه آیت الله خامنه ای شرکت می کندکه این تصویرمربوط به این نمازجمعه است.درهمین سفر ادواردو با حضرت امام دیدار کرده و حضرت امام پیشانی ادواردو را می بوسد.


ادواردو آنیلی امام خامنه ای مستند شهید ادواردو آنیلی (فرزند میلیاردر ایتالیایی) دانلود مستند شهید ادواردو آنیلی قسمت اول

حجم : 19.8 مگابایت / 3gp


دانلود مستند شهید ادواردو آنیلی قسمت دوم

حجم : 15.5 مگابایت / 3gp

 


براي شادي روح شهدا و اما شهدا صلوات

 پ ن : در حال راه اندازي انجمن هستيم به همين بهانه از شما دعوت ميكنم در اين انجمن براي ارتقاي بيشتر و بهتر به ما كمك كنيد           www.tamishe.ir

  در ادامه مطلب زندگی نامه شهید ادواردو(مهدی) آنيلي را حتما بخوانید.

ادامه نوشته

پیش‌بینی قرآن درباره یازده سپتامبر

نظر شما چيه؟

یه مدت می گفتن این حادثه که توش مرکز تجارت جهانی آمریکا 11 سپتامبر سال 2001 در نیویورک آمریکا توسط تروریست ها بمباران و تخریب شد و هزاران آدم رو کشت و پیامد های بسیار وخیمی داشته و داره، در قرآن پیش بینی شده بوده و قرآن در 14 قرن پیش خبر آن را داده ، جایی که خداوند در آیه 109 سوره توبه می فرمایند:

افمن اسس بنیانه علی تقوی من الله و رضوان خیر ام من اسس بنیانه علی شفا {جرف هار}فانها ربه فی نار جهنم و الله لا یهدی القوم الظالمین؛

آیا کسی که شالوده و اساس مسجد را بر پایه تقوا و پرهیز بنا کرده و هدفش جلب رضایت خدا است بهتر است یا کسی که آن را کنار پرتگاه سستی بنا نموده که ناگهان در آتش جهنم فرو می ریزد، و خداوند گروه ستمگران را هدایت نمی کند.

آنگاه تطبیق این آیه را با فاجعه ویرانی مرکز تجارت جهانی آمریکا چنین پنداشته اند:

1- این فاجعه روز یازدهم بود، آیه فوق نیز درجزء 11 سوره توبه است.

2- ماه سپتامبر ماه نهم میلادی است ، سوره توبه نیز سوره نهم قرآن است.

3- سال  2001 است، از ابتدای سوره تا آیه فوق 2001 حرف وجود دارد.

4- تعداد طبقات برج 109 عدد بود، آیه مذکور ، آیه 109 سوره توبه است.

5- نام خیابانی که مرکز تجارت جهانی در آن قرار داشت « جرف هار» نام داشت که این جمله در آیه فوق آمده است.

 http://frsa12.persiangig.com/11September2001.jpg

پیش بینی قرآن از حوادث 11 سپتامبر - حادثه فرو ریختن دو ساختمان مرکز اقتصادی آمریکا که بزرگترین ساختمانهای جهان بودند قبلا در قرآن گفته شده بود.

 مسجدهايي كه بغرض ...ايا اين دوساختمان مسجد بود نه اما حوادث بعدش و نابودي پرچمداران دروغين اسلام يعني طالبان والقاعده و صدام ....به اين ايه مربوط نميشود؟

ايا وعده خداوند تحقق نمي يابد ايا نابودي كافرين به دست كافرين در معاني قران نبوده؟

دل نوشت : امروز روز جهاني بقيع بود . داغ دلم تازه ميشه وقتي بقيع را به ياد مياورم هر روز كه به بقرستان بقيع بروي بيشتراز روز قبل به  مظلومت ائمه  پي ميبريم .

آخر يك روز شيعه برات حرم ميسازه

 پ ن : در حال راه اندازي انجمن هستيم به همين بهانه از شما دعوت ميكنم در اين انجمن براي ارتقاي بيشتر و بهتر به ما كمك كنيد           www.tamishe.ir

ادامه پیش‌بینی قرآن درباره یازده سپتامبر  در ادامه مطلب 

ادامه نوشته

هم غزه هم لبنان هم سومالي هم همه مردم جهان

 

ماجرا از اونجایی شروع شد که تبلیغات ریاست جمهوری شروع گردید و موسوی بعد از مدتها به تلویزیون امدو دیدیم  گفت وقتی خودمان مشکل داریم چرا باید به فلسطین و لبنان کمک کنیم؟

چشمانم گرد شده بود میگفتم: ای بابا این  دیگه کیه ؟؟؟؟   مگم خودش را نخست وزیر امام نمیدونست ؟؟؟  مگم نمیگفت خط امامی هستیم ؟؟؟         امام در دوره تحریم و ترور و جنگ که بدترین دوران انقلاب بوداز مسلمان جهان حمایت میکردو روز قدس وتشکیل حزب الله وغیره راندیده بود؟

بحث ادامه پیدا کرد حتی در مناظره اما مهمترین حادثه روز قدس اتفاق افتاد وقتی که رادیو اسرائیل شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را مطرح کرد و عده ای نادان یا جاهل این را عنوان کردند و کروبی و موسوی هر وقت اسم این دو نفر را میشنوم یاد دو نفر میفتم(به نظراین دوبیشتر شبیه مت وپت هستند) هیچ گونه واکنشی نگرفتند حتی سردمداران اصلی مانند خاتمی و  رفسنجانی ؟؟؟

http://local.persiangig.com/image/03_kevin_carterx.jpg

 چرا میگویند چراغی  به خانه رواست به مسجد حرام است و آیا این با کمک به مظلومان جهان تطبیق میکند؟؟اصلا چرا باید به مردم جهان کمک کنیم ؟؟؟؟؟

من میگم از این زاویه ببینم که چرا کمک نکنیم مگر ما آزاده و انسان نیستیم؟؟ مگر ما وجدان و شرف و دین نداریم؟؟    مگر دین و وجدان ما نمیگوید به مظلوم کمک کنیم؟مگر کوروش برای عدالت نمیجنگید ؟؟؟  مگر سعدی مهمترین شعرش همین نبود؟ بنی ادم اعضای یک پیکرند ...............


مگر پیامبران و امامان همین رانگفتند و یا امام مهدی عج بیاید گرفتن حق مظلوم از مهمترین و برترین اعمالش نیست؟ حتی امام خمینی قبل و بعد از انقلاب هم همینکار را انجام میداد.

درسته چراغی که به خانه رواست یه مسجد حرام است و خدا از حقش به خاطر ما میگذرد اما اگر همسایه ما از گرسنگی و ظلم در حال مرگ باشد و هر روز تهدید به مرگ شود آیا ما هیچ عکس العملی نشان نمیدهیم بنده فکر میکنم هر کسی نسبت به مظلوم و انسانیت ساکت بنشیند و واکنشی از خود بروز ندهد انسان نیست اما اگر کسی از ظالم حمایت کند و برعلیه مظلوم شعار دهد از حیوان کمتر است

دراین شک نباید کرد کسی که میگوید به سومالی کمک نکنیم و فقط مردم ایران را داشته باشیم . وقتی به کمک ایرانی ها هم میرسد هیچ کمکی نمیکند و میگوید خودمان نیازمندتر هستیم .

هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران

به امید ظهور و نابودی ظلم و سلطه صلوات

"هم غزه هم لبنان" و نقد یک دیدگاه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

عید سعید فطر بر همه مبارکباد

به همان اندازه كه حلول ماه رمضان، خنده و خوشحالی را بر لبان‌مان جاری می‌كند، رفتنش و حتی فكر آن، بغض‌های گلو را می‌تركاند و انسان مؤمن را در اندوه و ناراحتی فرو می‌برد.

دلتنگ رفتنش هستم. حتی فكر رسيدن دهه آخر اين ماه، باعث می‌شود بغض، گلويم را بگيرد. سحرهای اين ماه، مرا مجنون می‌كند. لحضات افطارش فوق‌العاده است.

می‌دانی در اين دو لحظه بيش از يك ميليارد نفر در جهان اسلام به خدا فكر می‌كنند و در ذهن همه‌شان يك چيز است و بر لبشان يك ذكر.

در اين دو لحظه كمترين گناه از سوی مسلمانان صورت می‌گيرد.

كدام مسلمان در اين دو لحظه (علاوه بر طول روز) مشغول گناه است؟

اين هماهنگی ذهن و زبان و به كمترين حد رسيدن اشتغال به گناه، چنين حالتی را در ما به وجود می‌آورد،

خوشحال از آمدنش و نگران از وداعش...

برای شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات

دل نوشت : انشاالله این اخرین ماه رمضان منتظر ظهور باشد

اعمال شب و روز عید فطر در ادامه مطلب

ادامه نوشته